Известие

Collapse
No announcement yet.

"Забравящ" климатик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • "Забравящ" климатик

    Здравейте. На дизеловата 155-ца от подписа ми, откакто е купена климатроника не може да си запомни настройките. Влизам, паля, включвам го и почва да работи на 24градуса. Променям температурата, духалките, през които да духа, силата и след като изгася двигателя, при следващото включване пак от 24 тръгва. На бензиновата, която продадох не беше така. Без значение дали го изключвам преди да загася двигателя (почти винаги гася всичко преди двг.) Някой да има идея?
    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

  • #2
    При мен на бензиновата е така... но не беше така и всеобщото мнение е че акумулатора е остлабнал и при палене, доста пада напрежението! Лично аз съм леко склонен да го повярвам, тъй като скоро не съм я карал надълго да зареди добре, а само градско и то на малки разстояния! А и зимата акумулатора е малко по-муден...ако може така да е се изразя.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
      ...но не беше така и всеобщото мнение е че акумулатора е остлабнал и при палене, доста пада напрежението!
      Не би трябвало да е от това - от миналата зима е с нов.
      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщение
        Не би трябвало да е от това - от миналата зима е с нов.
        Доколкото имам наблюдения към панела на климатроника идват два плюса... Единия е постоянен (за паметта му) а другия идва като се даде на контакт...Въпросния постоянен плюс обаче незнам към кои бушон е зацепен!!
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Тия дни ако ми остане време и без това ще сменям изгорелите светлини на таблото, ще го разгледам отвътре, та да видим дали ще се справя.
          166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

          Comment


          • #6
            към бушона на плафона

            Comment


            • #7
              развитие? при мен след минаване на почти 500км пак е така... а акумулатора си показва 12.5-12.6 преди да запаля...


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                развитие?
                Не. Още не съм го отварял.

                Допълнение
                Днес 28,12 отворих таблото на климатика. От 8 крушки само 2 светеха, до другите не стигаше ток. Вижда се, че е преработвано нещо - има пусната допълнителен кабел. Явно ще трябва дя го види специалист, да му види и захранването. Поне по другото табло вече свети всичко. Най ме измъчи осветпението на запалката, но вече и тя свети, и пепелника
                Качвам малко снимки на разглобяването.
                Attached Files
                Last edited by PEPI-2ALFA; d.m.y г., 18:06. Основание: Допълнение
                166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                Comment

                Working...
                X